Beautiful Moment

/ 1 comment
As Salam/Hi to all peeps,

Lama sangat saya tak menaip untuk blog ni. Macam-macam terjadi selepas entri almari tersebut.
Antara yang menarik, saya menerima satu email bertanyakan mengenai napkin. Napkin bercolor yang saya buat menarik seorang pembaca dan beliau hantar email untuk bertanyakan samada saya jual atau tidak napkin tersebut.

Pada mulanya, saya memang tidak mahu jual sebab saya ketika itu masih dalam pantang dan takut nak bagi komitmen. Pendek citer, saya setuju untuk buatkan 6 helai napkins dengan pelbagai color & corak yang saya buat secara random.

Oh tak sangka rupanya pembeli itu seorang Photographer.
Jom lihat hasil bidikannya bersama napkin yang saya buat.



Cantik kan gambar yang di snap? So peeps, jika berminat untuk snap gambar baby u all for
Newborn | kids | family | maternity | birthday | aqiqah
boleh contact Little BIG Shots
Web: http://thelittlebigshots.com
Blog : http://littlebigshots.wordpress.com

Lastly, TQ Aiza for your order.

1 comment :

  1. Thank you so much too for accepting my crazy request, still waiting for a chance to use the other colorful napkins...:)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.