Hoop Art.

/ Leave a Comment
Salam & Hello,

Just nak share hasil kerja yang saya sudah lama postpone nak buat.

Konon-konon buat ni boleh dipakai masa family photoshoot yang lepas.

Untuk hoop yang pertama ni, nama, bunga-bunga dan daun dah lama siap di sediakan cuma nak assemble tu agak ambik masa yang lama. Again, alasan xde masa. Bila mata xboleh tido Sabtu lepas dan anak pun xde kat umah, apelagi ...
Pilihan color untuk bunga.
Jahitan yang berapa kemas. Saya cat hoop ni dr color kayu ke warna putih dengan acrylic paint.
Ingat lagi tak burung ni? Boleh baca kat sini
Untuk anak perempuan saya.

Lukis dan potong.
Jahitan nama
proses menjahit

Simple jek letak banner, but in future kalau jumpa butang bentuk kereta mungkin akan di letakkan di tengah tu.

Last hoop, saya sharekan yang sempat siap masa photoshoot ritu.



Untuk Haiqal, saya hanya tambahkan butang bagi tidak nampak terlalu kosong kat ice cream tu. Bentuk ice cream & cone tu saya hanya lukis & potong tanpa guna die.



Hasil keseluruhan.


0 comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.